Op de teamfoto staan van links naar rechts, staand in goal: Suus Couwenberg, Blossom Ligtvoet, Jayden van Wanrooij, Fenna Frints, Jade Donders en Fenna de Pinth. Van links naar rechts zittend zie je: Jesse van Gool, Thijs in het Groen, Joyce Brok en Yenthe van Woensel. Op de grond ligt Sven Palinckx.

Dit team heeft een aantal jonge spelers en speelt in een poule met gemengde herenteams. Ze spelen al met een balnummer 2. Het team ontwikkelt zich goed en weet elkaar zowel in als buiten het veld regelmatig te vinden. Het is een mooie combinatie van dames en heren, waarbij ieder zijn of haar kwaliteit bezit. Als trainers en coaches zijn we erg trots op deze groep pubers!

Wil je dit samenspel zelf eens aanschouwen? Dan nodigen we je graag uit om een keer te komen kijken.

Op deze foto van team GD zie je van links naar rechts: Danique Verboven, Zoë van Wanrooy, Britt van Wezel, Isa, Vince van Diemen, Ties, Timea Schotanus, Kim Palinckx. Liggend: Julian de Pinth en Fynn Immerzeel.

Dit team heeft een goede balans tussen ervaren spelers en jong talent. Ze spelen met veel passie en doorzettingsvermogen in hun competitie en blijven zichzelf uitdagen om beter te worden. Op het veld werken ze goed samen en ze tonen veel respect voor elkaar en de tegenstander. Als trainers en coaches zijn we trots op de progressie van dit team en de sterke teamspirit die ze uitstralen.

Wil je dit team eens in actie zien en hun spel en samenwerking zelf ervaren? Kom dan gerust eens langs om een wedstrijd bij te wonen en de sfeer te proeven.

Dames E

Op deze foto van team dames E zie je van links naar rechts:
Boven: Ize, Anne, Saar, Roxanne, Meike en Noor
Onder: Bliss, Jula, Sanne, Fay, Yip, Suze

Dit gezellige team is de E1 en bestaat uit een grote groep enthousiaste meiden. Sinds september 2022 spelen ze samen en het teamgevoel is vanaf het begin af aan sterk. De meiden trainen iedere woensdagavond in de Werft en vanaf het komende buitenseizoen zullen ze ook op maandagavond trainen. Tijdens de wedstrijden spelen ze goed samen en we zien de meiden iedere keer weer groeien.

Het team wordt gecoacht door Leone en Petra, terwijl Petra en Angelique de trainsters zijn. Jeroen houdt zich bezig met de PR.

Als team beginnen ze altijd met een gezamenlijke yell: “De E, dat zijn wij! Iedereen hoort erbij! Bij DESK is het top, we zetten de boel hier op zijn kop! Yeah!”

Kom jij ook eens naar een van onze wedstrijden kijken? We verwelkomen je graag om onze meiden in actie te zien en de sfeer van ons team te ervaren.